Friday, June 4, 2010

suasana peperiksaan

periksa kali ni peh! boleh tahan soalan2 dia.bagi sesiapa yang mengambil bahasa arab..mmg susah gua cakap.
pening wokk. aku dah la duduk bhgian dpaaaaaaaaaaaaaaaan skali.nak tiru sapa2 takleh.tp aku mana suka meniru pun.hahaha.tapi nasib bek sblah aku ada gak laa budak "baik" yang aku boleh mintak tolong..(bluekk)
namanya panjang ,aku panggil ash je. so.sikit2 aku tanya dia..
masa periksa,budak2 senyap jeee...sbb ckgu garang2.tapi masuk je ckgu science kiterang yg aku tak ingat namanya.budak2 blakang trus buat bising.takde adab.haha.ckgu pun layan je perangai.tp best.ckgu tu mcm paham jiwa remaja kiterang..wow..ckgu cmtulah yg budak2 suka and sayang lebih..
jadi situasi cmni laa dari hari isnin smpai jumaat..soalan gempak2..tggu je laa apa keputusan yg kluar nnti.

tu je la gila.salam.~

No comments:

Post a Comment

apa-apa aja.