Thursday, June 17, 2010

The Karate Kid

semalam,aku,family and bbrapa orang spupu aku pergi ke panggung wayang di Melaka.bila program2 macam nih.yang menentukan cerita apa yg nak d'tgk biasanya aku and bapak aku..sbb kiterang macam kawan.kalau ikutkan kiterang bdua masa tu..nak tgk cita yg ganas2..tp sbb ada budak2 , akhirnya filem The Karate Kid yang dipilih.aku pun terima je lah..ingatkan cerita ni biasa je...but bila dah tgk ..pehh...! gempak..cerita nih mmg best...tak dijangka2 .. boleh beli DVD cerita nih..sggup tgk lagi..aku bg 5 bintang ...best2!   aku pun terkejut jugak tgk anak will smith ,jayden smith dah besar..dulu aku tgk cerita The Pursuit Of Happiness...dia berlakon dgn bapak dia...masa tu kecik lagi..omputeh nih cpat besar doh..hahaha...

p/s = dalam percutian di melaka.

1 comment:

apa-apa aja.