Monday, June 14, 2010

dikejar pak guard

SUBANG JAYA - Aku memulakan hari aku spt hari2 yang lain..Aku akan berjogging mula pukul 5.30-6.45.Itupun jikalau tiada arah melintang ( hujan , ribut.dll* ) . Aku akan berjogging smbil menyumbat lubang telinga aku dengan earpiece dan mendengar lagu kegemaranku supaya dapat berjogging dengan tenang. Aku pun berjogginglah dari rumah ku sehingga ke taman usj4.Selepas itu,aku patah balik ke rumah ku. 

                        Ketika aku dalam perjalanan balik,aku masuk ke kawasan perumahan usj3 . Di sini sudah ada pak guard yg jaga.Aku pun main masuk jee..nak dijadikan cerita..aku pulak ttibe pegi kuatkan volume..aku pun berjogging dengan lebih rancak lagi.tgh2 aku berjogging..aku dgr bunyi motor dari belakang..aku toleh..rupanya pak guard tgh kejar aku..aku pun lari lah..walaupun tengah semput gila masa tu.macam kena kejar anjing..biasalah.orang buat salah.mmg takut..smpai satu tmpat tu..jalan mati..aku panjat pagar tu..dia stop.takkan motor lpas kot? so..bila aku terjun dr pagar tu..earpiece aku tercabut.."woi,lu mahu lari mana ?" "saya nak balik rumah la..asal lu kejar saya ,apa salah saya? " " tadi saya pggl lu kat pondok pak guard..tapi lu buat tak tahu..lari pulak tu..macam prompak saja" then aku tergelak..ni semua pasal earpiece sial nih...lalu,aku pun menerangkan semua nya...then aku jalan cam biasa..smpai rumah pukul 7.25.. mak dah tunggu dpan rumah..kene sound.hahaha...tp aku redha..lpas ni no music time jogging..

No comments:

Post a Comment

apa-apa aja.