Sunday, January 23, 2011

fourian run :D edisi 2011

aku bangun lambat utk ke skolah time ni . spatutnya smua budak kena ada kat skola around 7.20 . then dgr lah cramah2 or apa je ah slom start larian , tapi aku bangun lak kul 7.30 . how cool was that ? 
mmg mandi kerbau ah aku kan . 7.40 aku siap kluar rumah trus g skolah , nasib baik ah skola dkat je , 
dah smpai skola, ckgu smua tak abeh cakap2 lagi , aku pulak rasa nak berak , tp takut kalau pergi tandas kang ,  larian bermula , haha , so aku rilek2 , tapi bnda dah smpai hujung pangkal , xD aku pergi gak tandas , express ah projek aku buat , tak smpai 5 minit aku kluar , ckgu dah suruh besiap2 nak lari . alhamdulillah sempat . Lalu , (ceh skema) , larian pun bermula , aku mula slow . then aku potong agak ramai orang la . smpai aku rasa kdudukan aku masa tu dah top30 . tgh sedap2 lari , kaki masuk lubang , pergh sakit tak terhingga lah cakap kau . . tp paksa diri gak . smpai laa tmpat check point terakhir , aku dah makin slow , sakit sgt , dah banyak orang potong balik . aku tahu ni mesti dah tak dpt top20 . aku pun just pecut ah sbb nak abeskan larian . smpai je kat skolah , aku dah takde nombo . cam siot je , tp takpe redha , tahun dpan top 10 ah pulak . xD 

No comments:

Post a Comment

apa-apa aja.